G-S8JEHVB9HP מטבחים נגישים בעידן המודרני,
top of page

מטבחים נגישים בעידן המודרני,

אם יש לך בעיה עם מוגבלות או ניידות,

אתה צריך להתאים את המטבח שלך בכדי להנגיש אותו ולהפוך את סביבת העבודה שלך לנעימה יותר לעבוד בו בעזרת בוכנות חשמליות.

זה נכון במיוחד למשתמשים בכיסאות גלגלים שמתקשים להתקרב מספיק למשטחי עבודה בכדאי להכין ולבשל אוכל או לחמם אוכל במיקרוגל, לגשת לכיור לשטוף כלים.

בוכנה חשמלית מאפשרת היום פתרונות רבים אשר מותאמים לצרכי הלקוח, ניתן ליצור יחידות עם הרבה מקום בגובה נמוך ובעזרת הבוכנה גם מתכוונן כך שמשתמשים בכיסאות גלגלים - או אנשים שאינם יכולים לעמוד לאורך תקופות ארוכות ולכן צריכים לשבת בזמן שהם עובדים - יוכלו להתקרב מספיק כדי לשלוט בנוחות על מה שהם עושים ולכן נהנים מאפייה ובישול יותר.

את כל משטח העבודה ניתן להפוך היום לנגיש בעזרת בוכנות חשמליות וכך העיצוב המודרני מאפשר למקם את האלמנטים על יחידה שהיא מעט עמוקה יותר ממשטח השולחן. זה אותו דבר עם כיורים שמשמעותו שאפילו שטיפה תהיה קלה בהרבה.

אם במטבח יש מספיק מקום, סביבת עבודה של אי עבודה היא אידאלית, אם כי יהיה צורך בשטח נוסף סביבו אם נדרשת גישה לכיסא גלגלים את כל האי ניתן להתאים בעזרת בוכנה חשמלית ובכך להתאים את גובה האי או משטח העבודה.

אביזרים למטבח

אביזרים למטבח מודרניים מקלים על חייהם של כל משתמשי המטבח, מיקסר, תנור, מיקרוגל אפילו מסך קטן לראות תוכניות בישול אהובות תוך כדי, אביזרי מטבח פופולריים ניתן להפוך לנגישים, כמו קרוסלות, מדפים נפרדים, מדפים נפרדים מסתובבים, מרימי פינות ומדפים נפרדים באמת יעשו את ההבדל למי שפחות מסוגל להושיט לחלק האחורי של הארונות שלהם עבור כל פריט שצריך לאחסן שם.

מטבחים מתכווננים

יחידות אשר מותאמות במיוחד לצרכי הלקוח - 'מטבחים צפים' - משמשות לעתים ללקוחות עם מוגבלויות שכן הם מאפשרים לך להתקרב ליחידות.

אם אתם מעוניינים לברר פרטים נוספים על התאמת המטבח שלכם לנגיש יותר, תתקשרו אלינו ונשמח לעזור, אנחנו עובדים עם מיטב יצרני המטבחים בארץ.













16 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page